Generatív Tanácsadó Iroda | Az Ügyfél Szolgáltatában tréning
527
page,page-id-527,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0,vc_responsive

Az Ügyfél Szolgáltatában tréning

Az ügyfélszolgálat olyan, mint a foci. MINDENKI ÉRT HOZZÁ. Ám a többség hozzáállása és a konkrét lépések még nincsenek összhangban azzal, hogy a legfőbb szempont: a gól – A VEVŐ IGÉNYEINEK KIELÉGÍTÉSE…

ugyfelszolgalat

AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

VÁRHATÓ EREDMÉNY

  • Egy tesztrendszer alapján a programon részt vevők beazonosíthatjáksaját  viselkedésüket,  reakcióikat, majd  külső  és  belső  ügyfeleikétis. Ezzel az ügyfélszolgálat egy  fontos  tényezője, az emberismeretkészsége mélyül el.
  • Megfejtjük  és  elemezzük  a  kapcsolatot  az  ügyfélszolgáltatás minősége és a nyereség között.
  • „Nincs  olyan  szekér,  amire  ne  férne még  egy  villával…”  –  hogyan lehet tovább javítani az ügyféllel tartott kapcsolaton.

ÉRDEMES TALÁLKOZNIA VELÜNK…

  1. Ha  az  ügyfélszolgálatban  dolgozókat  sokszor  kommunikációs készségeik  hiányossága,  nem megfelelő  hozzáállásuk  akadályozza a sikeres munkában.
  2. Ha munkatársainak tudatosabban kellene alkalmazkodniuk ügyfeleik igényeihez, reakcióihoz.
  3. Ha  reklamáló  ügyfeleikkel  kollégái  vonakodva  foglalkoznak.  Sőt, gyakran elintézetlenek maradnak ezek az ügyek…
  4. Ha  jelenlegi  prioritásaik  között  szerepel  az  Ügyfelekkel  való kapcsolattartás minőségének továbbfejlesztése.