Generatív Tanácsadó Iroda | Média progam Jakupcsek Gabriellával
549
page,page-id-549,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0,vc_responsive

Média progam Jakupcsek Gabriellával

Média és prezentációs felkészítő tréning Jakupcsek Gabriellával (Harmóniában a prezentáltakkal…)

Tréning és tanácsadás médiaszereplők számára

Azoknak ajánljuk ezt a tréninget:

 

  • Akik már vettek részt korábban prezentációs felkészítésben, média tréningen
  • Akik a médiákban szerepelnek
  • Akik előadásokra, nyilatkozatokra, interjúkra készülnek
  • Akik figyelemmel kísérik a sajtó igényeit és szempontrendszerét
  • Akik a verbális és non-verbális kommunikációban részt vesznek
  • Akik az írott vagy elektronikus sajtóban jelennek meg
  • Akik a szituációs gyakorlatok erejében bíznak
  • Akik hiteles médiaszemélyiségtől személyre szabott kommunikációs tanácsokra vágynak

 

 

jakupcsek1

A tréninghez szükséges:

 

  • A szakmai információk profi felhasználása,
  • Önismeret fejlesztése, jó önértékelés kialakítása,
  • Szembesülés a prezentációs készségekkel
  • Prezentáció átgondolt felépítése, és eszköztárának szélesítése,
  • Módszerek az elméleti tudás gyakorlati alkalmazásához,
  • Jó benyomás keltése, bizalom megszerzése,
  • Tényismeret rugalmas, hallgatóságra szabott használata.
  • Beszédtechnikai ismeretek
  • Profi médiaszemélyiség iránymutatásai

 

 

jakupcsek2

A tréning fejlesztési területei:

 

  • Önbizalom
  • Felkészülés
  • A mondandó megtervezése
  • A tájékoztatás – mozgósítás – meggyőzés különbségei
  • Kommunikáció
  • Rögtönzés
  • Módszerek a hallgatóság figyelmének a felkeltésére
  • A hallgatóság mozgósítása
  • Szemléltető eszközök használata
  • Kérdés-feltevés gyakorlata
  • A kényes kérdés megválaszolás gyakorlata
  • A “testbeszéd” összehangolása a tartalmi üzenettel
  • A saját prezentációnk értékelésének rendszere
  • A médiák előtti megfelelés, annak érdekében, hogy minden helyzetben csak maximálisan a szervezet számár a kedvező információkkal lássák el a közvéleményt.
  • Éles helyzet igazi médiaszereplőkkel
  • Nyilvánosság előtti beszéd

 

jakupcsek3

A tréning kontroll

 

  • A tréning során folyamatosan DVD – és időkontrollt használunk. A résztvevőkkel kielemezzük ezeket a felvételeket annak érdekében, hogy  prezentációjukba, nyilatkozataikba már be tudják illeszteni a tapasztaltakat.
  • A felkészítés végén megkapják a saját DVD-jüket, így a tréning program után is jól nyomon követhető a folyamatos fejlődés.
  • A program minden olyan ember számára alapvetően szükséges eredménnyel bír, akik számára a BESZÉD az eredményesség alapvető eszköze.
  • A fejlesztett képességek jól alkalmazhatóak a mindennapos vállalati kommunikációban és a professzionális előadások, nyilatkozatok megtartásában egyaránt.

 

jakupcsek4

Az irányadó…
Tanulmányai:

 

  • Színház és Filmművészeti Egyetem színész –szak (Major – Székely -Zsámbéki osztályában)
  • ELTE BTK  magyar – művészettörténet –általános nyelvészet szak
  • MUOSZ újságíró isk.
  • Lyon Nemzetközi Újságíró Iskola és párizsi ösztöndíj a TELERAMA c. kulturális újságnál

 

Munkásságának helyszínei:

 

  • MTV, Danubius Rádió, Magyar Rádió, Tv2, StoryTV
  • Műsorai:
  • MTV
    • kulturális rovatvezető, élő adások specialistájaként napi adások vezetése 8 évig valamint kulturális dokumentumfilmek készítése.
  • Tv2
    • Multimilliomos -Most vagy soha kvíz
    • Jakupcsek talk show
    • Világ árvái dok .film-(PRO EURÓPA DÍJ)
    • Mokka
  • Story TV
    • MERT ÉRDEKEL – közéleti műsor

 

jakupcsek5

Szakterületei:

 

  • közéleti kommunikáció,
  • kérdezéstechnika ,
  • nyilvánosság kezelése,
  • üzenetek érvényesítése adott szituációban,adott keretek között,
  • rögtönzés –helyzetgyakorlatok