Generatív Tanácsadó Iroda | Ügyfélközpontú Levelezés tréning
524
page,page-id-524,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0,vc_responsive

Ügyfélközpontú Levelezés tréning

„Tisztelt Hölgyem / Uram!
Folyó  hó  14-én  kelt  levelét  válaszadásra megkaptuk;  s  az  abban megfogalmazottakat  az alábbiakban  ezúton  szeretnénk  kiegészíteni,  egyben szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy…”

Ugye  még  olvasni  is  fárasztó…?  Hemzseg  a  felesleges,  elavult  panelektől, nyelvhelyességi  hibáktól.  Nem  ,  az  Ön  cégétől  még  csak hasonló  levelek  sem mehetnek ki – ezentúl…

levelezes

ÜGYFÉLKÖZPONTÚ LEVELEZÉS

VÁRHATÓ EREDMÉNY

  • Hangsúlyt  kap  az  ügyfélközpontú  és  vállaltan  egyedi  hangvétel kialakítása, következetes alkalmazása.
  • Egy  teszt  alkalmazásával  –  az  önmegismeréstől  elindulva  –  a program  résztvevői  képesek  a Partner  egyéniségének,  habitusának megfelelő stílusban levelezni.
  • A  szigorúan  vett  szakmai  –  levelezési  –  vonalat  kiegészítik  a mindennapi munkát (is) segítő modulok. A tudatos hozzáállásváltás a  pozitív  hozzáállás  megteremtéséhez,  a  változásokkal  való együttműködés a proaktivitás kialakulásához járul.

ÉRDEMES TALÁLKOZNIA VELÜNK…

  1. Ha azt tapasztalja, hogy a levelezéssel foglalkozó kollégái fásultak, hiányzik az igazi motivációjuk – és különben is agyonterheltek…
  2. Úgy gondolja, hogy kiküldött leveleik bizony felettébb hivatalosak és segítené, szorosabbá tenné az Ügyfelekkel történő kapcsolattartást az egyedi hangnem…
  3. Szívesen  megújítaná  kimenő  leveleik,  e-mailjeik  stílusát,  hogy ezzel  is  megkülönböztesse  magát  a  konkurenciától  és  a  többi szolgáltatótól.
  4. Jelenlegi  prioritásaik  között  szerepel  az  Ügyfelekkel  való kapcsolattartás minőségének továbbfejlesztése…