Ügyfélközpontú Levelezés tréning
„Tisztelt Hölgyem / Uram!
Folyó hó 14-én kelt levelét válaszadásra megkaptuk; s az abban megfogalmazottakat az alábbiakban ezúton szeretnénk kiegészíteni, egyben szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy…”
Ugye még olvasni is fárasztó…? Hemzseg a felesleges, elavult panelektől, nyelvhelyességi hibáktól. Nem , az Ön cégétől még csak hasonló levelek sem mehetnek ki – ezentúl…
ÜGYFÉLKÖZPONTÚ LEVELEZÉS
VÁRHATÓ EREDMÉNY
- Hangsúlyt kap az ügyfélközpontú és vállaltan egyedi hangvétel kialakítása, következetes alkalmazása.
- Egy teszt alkalmazásával – az önmegismeréstől elindulva – a program résztvevői képesek a Partner egyéniségének, habitusának megfelelő stílusban levelezni.
- A szigorúan vett szakmai – levelezési – vonalat kiegészítik a mindennapi munkát (is) segítő modulok. A tudatos hozzáállásváltás a pozitív hozzáállás megteremtéséhez, a változásokkal való együttműködés a proaktivitás kialakulásához járul.
ÉRDEMES TALÁLKOZNIA VELÜNK…
- Ha azt tapasztalja, hogy a levelezéssel foglalkozó kollégái fásultak, hiányzik az igazi motivációjuk – és különben is agyonterheltek…
- Úgy gondolja, hogy kiküldött leveleik bizony felettébb hivatalosak és segítené, szorosabbá tenné az Ügyfelekkel történő kapcsolattartást az egyedi hangnem…
- Szívesen megújítaná kimenő leveleik, e-mailjeik stílusát, hogy ezzel is megkülönböztesse magát a konkurenciától és a többi szolgáltatótól.
- Jelenlegi prioritásaik között szerepel az Ügyfelekkel való kapcsolattartás minőségének továbbfejlesztése…